1 Mart 2014 Cumartesi

Nivea Çift Etkili Göz Makyaj Temizleyicisi // İnceleme

Herkese merhabalar,
Makyaj yapmak çok zevkli bir olay olsa da çıkarması bazen eziyet haline dönüşebiliyor.Hele benim gibi üşengeç bir yapınız varsa bu olayı daha çabuk halledecek ürünler arayışına giriyorsunuzdur.
göz
 Bu gün sizinle paylaşacağım ürün çift etkili bir göz makyaj temizleyicisi.Normalinde makyaj temizleme sularını daha çok sevsem de suya dayanıklı makyajı çıkarmakta ne yazıkki başarısızlar.O yüzden daha yoğun yapılı ürünleri kullanmak zorunda kalıyorum.
göz
Bu ürünü yoğun göz makyajlarımda ve suya dayanıklı eyeliner/kalem/rimel sürdüğüm zamanlarda kullanıyorum.Pamuk üzerine az bir miktar döküp gözümde 5-10 sn bekletiyorum ve sildiğimde göz makyajını hiçbir kalıntı olmadan güzelce çıkarıyor.
Sevmediğim tek yönü; yağlı bir his bırakmaz dese de bunu hissetmem oldu.Sadece bu ürüne has değil genel olarak çift fazlı temizliyicilerde bu yağlı hissi yaşıyorum ben.Henüz öyle bir ürün keşfedemedim :)
Keşfedenler varsa beni de bilgilendirirse sevinirim.
iyi haftasonları...
NOT: Hala  devam eden çekilişime katılmak için tıklayın.

Takip Edin
Blog   Instagram   Facebook   Twitter
İletişim
uysaldilekuysal@hotmail.com
Aşağıya Yorum ve Sorularınızı Bırakabilirsiniz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder