15 Mart 2014 Cumartesi

Mac Sable Far // İnceleme

Herkese bu güzel cumartesiden merhaba,
Uzun zamandır Mac'den bir far paleti oluşturmak istiyordum.Geçen aylardaki Ankara tatilimde bu isteğimi yerine getirdim ve 4'lü bir palet oluşturdum.Şimdi sizlere o paletteki favori farımı paylaşacağım.
sable
sable
Palet oluşturmak istediğim için refill pan diye tabir edilen kutusuz olanlarını tercih ettim.
sable
 Kahverengi alt tonlu ,gold yansımaları olan yanar dönerli harika bir renk.
sable
Pigmentasyonu harika.Far bazı olmadan sürdüğüm halde rengini tek sürüşte verdi diyebilirim.
Tozutma problemi yok ama sürerken biraz dökülme yapsa da koyu renk farlarda ben bu olayı normal karşılıyorum.
sable
sable
Gözümde de far bazı kullanmadan sürdüm ve sonuç harika.Far bazlı düşünemiyorum bile :)
Kalıcılığı güzel.Sabah işe gitmeden önce sürdüğüm farın, 8 saat sonra işten geldiğimde neredeyse tamamını göz kapağımda buluyorum.Far sürümünde en çok sıkıntı yaşadığım konu çizgilere birikme olayını ise bu farla hallettim.Bir gr bile çizgilerime dolmadı :)
Mac'in her farı bu kadar pigmentli ve bu kadar iyi performanslı değil tabi ki ama bu far bence verilen parayı sonuna kadar hakediyor.
Mac mağazalarından ya da online sitesinden alabilirsiniz.Fiyatı 37 tl.
Sizin favori Mac farınız hangisi?
İyi haftasonları...

2 yorum:

  1. Çok güzelmiş! Güle güle kullan:) Bir de blog tasarımını kime yaptırdığını öğrenebilir miyiiim? Çok beğendimmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler :) internetten hazır bir tema bu indirdim ve Türkçeleştirip eklentilerle kendime özel hale getirdim diyebilirim :=)

      Sil