11 Mart 2014 Salı

The Body Shop Born Lippy // İnceleme

Herkese merhabalarr,
Bu gün sizlere kokusuyla beni hayran bırakıp yeme isteği uyandıran bir lip balmdan bahsedeceğim.
born lippy
 Born lippylerin toplam 6 rengi ver.Ben deki mis gibi mandalina kokusuna sahip olan satsuma shimmer.
born lippy
Plastik kavanoz bir ambalajı var.İçinde çok minik ışıltılar mevcut.Ambalajındaki tek eksi yanı ürünü parmaklarınızla sürmek zorunda kalmanız.Sürmek için içine minik bir aparat koyabilirlermiş.Zira böyle sürmeyi pek hijyenik bulmuyorum.
born lippy
Hafif bir turuncu renk veriyor ve dudaklarda çok doğal duruyor.Nemlendirmesi çok çok iyi değil daha çok yoğun yapılı bir lip gloss gibi ama çoğu lipglossda yaşadığımız o yapış yapış hissi yaşatmıyor.
O kadar buram buram bir mandalina kokusu ve tadı var ki yemiş kadar oluyorsunuz :) Ancak gün içinde sürekli tazelersem o tat artık benim midemi bayıyor.O yüzden günde bir kere sürüyorum :)

Fiyatı The Body Shop mağazalarında 10 tl.
sevgiler...
Takip Edin
Blog   Instagram   Facebook   Twitter
İletişim
uysaldilekuysal@hotmail.com
Aşağıya Yorum ve Sorularınızı Bırakabilirsiniz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder