3 Mart 2014 Pazartesi

Real Techniques Starter Set // İnceleme

Herkese merhabalar,
Elimde bir çok fırça olmasına rağmen bloğumda neredeyse fırça yazısı yok olduğunu farkettim ve bu ayki yazı planlarıma bolca fırça incelemeleri ekledim...
Bu gün sizlere şu meşhur Real Techniques'in starter setini paylaşacağım.Bildiğiniz gibi bu fırçalar önceleri Türkiye'de yoktu.Ben kozmelada satıldığını duyunca siteye uçarak almıştım bu seti ama artık Migroslarda da satıldığına göre herkesin daha kolay ve rahatlıkla ulaşabileceğini düşünüyorum.
starter set
starter set

starter set
 5 adet göz makyajı için temel fırçaları içeren bir set.Fırçaların hepsi sentetik kıllardan oluşuyor.Gövdeleri metal uç kısımları ise kauçuk bir maddeden üretilmiş.Real Techniques fırçalarının metal saplı olmalarını çok sevdim.Çünkü yıkarken aman tahta kısmına su gelmesin diye bir endişeniz olmuyor.Daldırıp suyun altına yıkayabiliyorsunuz :) Defalarca yıkamama rağmen şu ana kadar hiç bir fırça tek bir kıl dökmedi.
starter set
 Çok şık bir çantayla beraberinde geliyor.Seyahatlerde fırçaları taşımak için birebir.
starter set
starter set
 Tutma ipini sıkıştırarak stand haline de getirme şansınız var.
Şimdi sırayla fırçaları inceleyelim;
starter set
starter set
 Deluxe Crease Brush: Tombul sık kıllardan oluşan göz kapağının katlanma yerine far sürmek için tasarlanmış bir fırça olsa da bu iş için bana fazlaca kalın geldiğinden göz altı kapatıcı fırçası olarak kullanıyorum ve ba-yı-lı-yo-rum.Sadece bu fırça için bile bu set alınabilir :) Bu fırçanın ayrıca bir yazısını mutlaka yapacağım..
starter set
starter set
 Base Shadow Brush: Uca doğru sivrileşen yassı ve seyrek kıllara sahip bu fırça göz kapağına far sürmek için tasarlanmış ve bu işi de oldukça iyi yerine getiriyor.Uca doğru sivrileşen yapısı göz dipleriniz gibi far sürülmesi zor yerlere bile erişim sağlıyor.Bunun haricinde bazen krıştırma fırçası olarak da kullandığıım oluyor.O işlemde de gayet başarılı.
starter set
starter set
 Accent Brush: Sık kıllara sahip mini minnacık bir fırça.Göz pınarlarımı aydınlatmak ve alt kirpik diplerime far geçmek için kullanıyorum.
starter set
real techniques
 Pixel-Point Eyeliner Brush: Bence setteki en gereksiz fırça.Bir eyeliner fırçasına göre kılları uzun ve kalın.İnce bir eyeliner çekmek neredeyse imkansız ya da ben beceremiyorum :) Ben de eyeliner yerine alt kirpik diplerime far sürek için kullanıyorum :)
starter set
real techniques
 Brow Brush: Diğer fırçalara kıyasla daha sert kıllara sahip kalın kesik uçlu bir kaş fırçası.Toz ürünleri çok güzel alıyor.O yüzden kaş farınıza minicik dokundurmanız yetiyor.Sert kıllarıyla hem kaşı tararken hem de şekillendirmenizi sağlıyor.
Temel bir göz makyajı için gerekli olan tüm fırçaları gerçekten içine koymuşlar.Verilen parayı sonuna kadar hak ediyor.
Bulduğunuz yerde bir tane kapıverin hemen :)
sevgiler...

Takip Edin
Blog   Instagram   Facebook   Twitter
İletişim
uysaldilekuysal@hotmail.com
Aşağıya Yorum ve Sorularınızı Bırakabilirsiniz

2 yorum:

  1. Aa tam aksine ben eyeliner fırçasına bayıldım. :/ Çok şaşırdım yorumunu okuyunca.Bende yeni aldım bu seti yavaş yavaş denemeye başladım. :) Çok güzeller ya ^.^
    Güle güle kullan tatlım sende

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben beceremiyorum galiba canım :) teşekkür ederim sende güle güle kullan...

      Sil