21 Mart 2014 Cuma

Ecotools Bamboo Smudge Eyeliner Brush // İnceleme

Herkese merhabalar,
Bu gün sizlere uygun fiyatına rağmen güzel performans çıkartan bir kalem fırçayı paylaşacağım.
fıröa
Ecotoolsun klasik sağlam dış ambalajına sahip.
fırça
 Sap kısmı bamboo ağacından yapılmış iki uçlu(bir ucu fırça bir ucu kalemtıraş) bir fırça.
fırça
Bir uçta, keçe uçlu kalem formda uca doğru sivrileşen sık kılları olan bir fırça var.
fırça
fırça
Diğer uçta ise,kapaklı bir kalemtıraş mevcut.
Fırça,,göze çekilen kalemi ve eyelinerı dağıtmakta kullanıldığı için bu kalemtıraşı eklemeleri çok akıllıca ve kullanışlı olmuş :)
Kalem ve eyelinerı dağıtma/buğulaştırma işleminde bence çok başarılı.Bunun haricinde burun kenarlarını kontürlemek ve göz kapağının katlanma yerine far sürmek için de kullanıyorum.Bu alanlarda da oldukça başarılı buldumuğumu söyleyebilirim.
Çabuk temizlenip çabuk kuruyor ve en önemlisi de kıl dökmüyor :)
Ürünü Watsons,Gratis ve Migrs mağazalarından temin edebilirsiniz.
Sevgiler...
Takip Edin
Blog   Instagram   Facebook   Twitter
İletişim
uysaldilekuysal@hotmail.com
Aşağıya Yorum ve Sorularınızı Bırakabilirsiniz

4 yorum:

  1. Aaa bende böyle bir fırça arıyordum ama bunu Gratis' ler de hiç görmedim =/ Burdaki mağazalara gelmiyor sanırım. Güle güle kullan inşallah bende bulabiliriiim ^^

    YanıtlaSil
  2. teşekkürler canım ben migrostan almıştım büyük Migroslarda muhtemelen bulabilirsin :)

    YanıtlaSil
  3. Daha önce bende gratiste görmüştüm ama kullanmadım bence denemeye değer bir fırça paylaşımın için teşekkürler.

    YanıtlaSil