9 Mart 2014 Pazar

Rival de Loop Natural Touch Concealer // İnceleme

Herkese merhabalar,
Bugün sizlere fiyatına göre performansı güzel olan bir ürün paylaşacağım.Uygun fiyatlı ürünleri araştırıp kullanmayı seviyorum.Bu ürünü de sevgili mademe kokoşun tavsiyesi üzerine bir alışverişimizde almıştım :)
rossmann
 Plastik,oldukça sade bir ambalajı var.3 rengi mevcut.Bende ki rengi en açık renk olan 01.
rossmann
 Açılı sünger uçlu bir aplikatörü mevcut.Bu aplikatör ürünü sürerken oldukça kolaylık sağlıyor.
rossmann
rossmann
 Sarı alt tonlu oldukça ince yapılı ve mat bitişli bir kapatıcı.Tabiki benim sorunlu göz altlarımı kapatmaya yetmedi.Ben de ürünü farklı amaçlar için kullanmaya karar verdim.Koyu gelen kapatıcılarımı bununla karıştırarak rengini kırıyorum,bir de aydınlatıcı olarak kullanıyorum ve aydınlatıcı olarak mükemmel bir sonuç verdiğini söyleyebilirim.
çok ince yapılı olduğu için çizgilerime dolma yapmadı.Kalıcılığı ise çok iyi diyemem ama bir pudrayla sabitleyip bu süreyi uzatmak mümkün.
Sorunlu bir göz altınız yoksa seveceğinizi düşünüyorum.Varsa bile en açık rengini aydınlatıcı olarak bir deneyin derim.
İndirimsiz haliyle 7 tl gibi bir fiyata Rossmann mağazalarından temin edebilirsiniz.
sevgiler...

Takip Edin
Blog   Instagram   Facebook   Twitter
İletişim
uysaldilekuysal@hotmail.com
Aşağıya Yorum ve Sorularınızı Bırakabilirsiniz

4 yorum:

  1. Tatlım beniiim kaş altlarında dene bunu yoğunlukla,beğenmene çok sevindim <3

    YanıtlaSil
  2. canm süper bişeye benziyor deneyeceğim bilgiler için teşekkürler :)

    YanıtlaSil