4 Mart 2014 Salı

Yves Rocher Evidence Parfümlü Vücut Sütü // İnceleme

Herkese merhabalar,
Kış aylarında vücudumuzun derinlemesine neme ihtiyacı olan bu günlerde blogumda hem güzel kokan hem de nem veren bir üründen bahsetmek istedim.
evidence
 Normalinde parfümlü krem ya da vücut sütleri kullanmayı sevmem ama bunu kokladığımda resmen vuruldum.Böyle buram buram taze çiçek kokuyor :) Menekşe,inci çiçeği,gül ve paçuli içeriyor.
200 mllik plastik ama şık bir ambalajı var.
eviidence
Su bazlı bir ürün olduğundan çabuk emiliyor ve yapış yapış bir his bırakmıyor.Üstüne buram buram çiçek kokuyorsunuz :) Yalnız kokusu çok kalıcı değil.
Yves rocher ın tüm ürünleri bitkisel içeriğe sahip olduğundan kullanım ömürleri çok uzun değil.Bu üründe açıldıktan sonra 6 ay içerisinde tüketilmesi gerekiyor.
Kokusunu çok sevdiğim için aynı serinin mumunu da almıştım.Parfümünü de mutlaka alacağım.
Satış fiyatı 29 tl ama dönem dönem yapılan indirimlerle daha uygun fiyata alınabilir.
Sevgiler...

Takip Edin
Blog   Instagram   Facebook   Twitter
İletişim
uysaldilekuysal@hotmail.com
Aşağıya Yorum ve Sorularınızı Bırakabilirsiniz

2 yorum:

  1. bu parfümü merk ediyorum, ama şimdi bu kremi de merak ettim bak, içindeki kokular harikaymış

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gidip bir kokusuna bak bence.çiçek kokularını seviyorsan bayılırsın...

      Sil