28 Şubat 2014 Cuma

Miya Design Online Alışverişim

Herkese merhabalar,
Oldum olası çok planlı yaşayamıyorum maalesef :) Blog yazmaya başladıktan sonra tabi daha düzenli olmak zorunda kaldığımı farkettim.Son zamanlarda unutkanlık baş göstermeye de başlayınca her şeyi yazıya dökmeye başladım.Daha da hevesleneyim diye bu tatlı planlayıcılardan sipariş ettim hemen
Açıkçası daha önce almayı istemiştim ama 85lira bence bir planlayıcı için fazla bir fiyat.İndirimli 45 tl olunca makul geldi ve bende kaçırmadan aldım :)
Site de bir çok kapak mevcut.Ben kampanyalılar içinden otantik 2 isimli bu kapağı tercih ettim.
Her ayın başında o aya ait bir takvim ardından da her güne ait bir sayfa ayırmışlar.Ben de ayın başındaki takvime blogda hangi gün ne yayınlayacağımı planlıyorum.Gün sayfalarına da o gün planladığım ekstra bir şey olursa onları yazıyorum. 
 Bu stickerlar oldukça güzel.Doğum günü indirim vs. bir çok sticker mevcut.
Bunların haricinde bir şey yazmak istersek diye onu da düşünüp boş stickerda koymuşlar :)
2 tane de bu şirin mi şirin kalemi hediye göndermişler :)
Site de tek sevmediğim yön kredi kartı ödemesi sadece paypal ile yapılıyor.Bir de havale seçenekleri mevcut tabi
Ben genel olarak memnun kaldım.Sitesine göz atmak isterseniz tıkayın.
Sevgiler...

Takip Edin
Blog   Instagram   Facebook   Twitter
İletişim
uysaldilekuysal@hotmail.com
Aşağıya Yorum ve Sorularınızı Bırakabilirsiniz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder