2 Şubat 2014 Pazar

Golden Lady Lip Care

Herkese merhabalar,
İlk tayin yerim Elazığ'a gittiğimde bir çok hayal kırıklıklarıyla karşılaşmıştım.Çünkü büyük şehirler gibi Watsons,Gratis yok oralarda :) Böyle cadde üstü minik kozmetik dükkanlarından yaptığım alışverişlerden birinde Golden Lady markasıyla tanıştım.Markayla ilgili en ufak bilgim olmamasına rağmen bu renkli Lip Care leri görünce denemekten ne çıkar diyerek yaklaşık 4-5 lira gibi bir fiyata aldım.Sonrasında o kadar memnun kaldım ki gittim başka ürünlerini de aldım.Onları da bir başka yazım da sizlerle paylaşacağım.
lip care
Ambalajı Nars'ın o mumsu ambalajına benziyor ve çok çabuk kirleniyor.Ben de her kirlendiğinde temizmekten yazıları silmişim :)
lip care
Bende ki rengi 03-Berry Mix
lip care
Renk resimde biraz koyu çıksa da çok tatlı bir pembe aslında.
ruj
Size açıkça söyleyebilirim ki hayatımda kullandığım en iyi renkli dudak nemlendiricisi.Dudaklara çok güzel bir nem veriyor.
Ruj sürüp üzerine gloss sürseniz ancak böyle durur.O içindeki minik ışıltılar dudakta o kadar hoş duruyor ki :)
Kalıcılığı tabi ki bir ruj kadar değil.Gün içinde tazelemek gerekiyor. 
Kış aylarında ki favori renkli nemlendiricim işte budur.Biterse napacağım bilmiyorum.Bu markaya başka hiç bir yerde de rastlamadım :/(En kötü Elazığ'daki arkadaşlara sipariş verdirteceğim :) )
Eğer bu markayı bir yerlerde es kaza gördüyseniz gidin ve ürünlerini deneyin.Hatta bu lip Care lerden görürseniz hemen kapıınnn :)
Mutlu Pazarlar...
Takip Edin
Blog   Instagram   Facebook   Twitter
İletişim
uysaldilekuysal@hotmail.com
Aşağıya Yorum ve Sorularınızı Bırakabilirsiniz

3 yorum:

  1. Çok güzelmiş rengi yakışmış tatlım sana ,pembiş tondaki renkleri yakıştırıyorum sana.alırım ben sana görürsem merak etme stoklarım senin için. ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahh canımmm çok teşekkür ederiimm bu ince düşüncen için :)))

      Sil
  2. Duruyorsa lütfen benimle iletisime gecinnn. Cok aradim bulamadim

    YanıtlaSil