30 Kasım 2013 Cumartesi

Pure Beauty Pomegranate Antioxidant Serum

Herkese merhabalar,
Bugün sizlere yine Pure Beauty serisinden devam edip nar özlü yüz serumundan bahsetmek istedim.(Pure Beauty Nar Özlü Peeling yazısı için buraya ve Pure Beauty Nar Özlü Göz Kremi yazısı içinse buraya tıklayabilirsiniz)
Yüz için kullanılan serumların amaçları;
Normal günlük nemlendiricimizin cildimizde nem veremeyeceği katmanlara inerek cildimizin derinlemesine nemlenmesini sağlamaktır.
Pompalı 30 mllik şık bir ambalajda satılıyor.Özellikle pompalı olmasını çok sevdim yüz serumları çok küçük miktarlarda kullanılması gerektiğinden böylelikle ürün ziyanının da önüne geçmiş oluyorsunuz.
Puru Beauty yüz serumu size  şu vaatleri vermekte;
İçerdiği nar özlerinin güçlü antioksidan özelliği sebebiyle yüzümüzün toksinlerden arınmasına yardımcı olup, cildimizin yenilenmesine ve sağlıkla parlamasına yardımcı olur.

serum
İçerdiği nar meyvesinin toksin atma özelliğinin olduğunu bildiğimden bu işi yerine getirdiğini düşünüyorum.
Yazın çok kullanmasam da (cildim karma olduğu için yaz ayları yoğun nemlendirmeden kaçınıyorum) kışın yaklaşmasıyla düzenli kullanma zamanımın geldiğini düşünerek gözümün göreceği bir yere çıkarttım :)
Ürün su bazlı bir içeriğe sahip.Çok küçük bir miktarı tüm yüzüme ve boynuma yetiyor.Yüzünüze sürdüğünüzde sanki su sürmüş gibi oluyorsunuz ve sonra cilt hemen ürünü emmeye başlıyor.Yapış yapış yağlı bir his bırakmıyor cilt üzerinde ki bu özellik benim gibi karma ve yağlı ciltliler için önemli olsa gerek :)
Bazı yüz serumları sadece yatmadan önce kullanılsa da bu serumu hem gündüz hem gece kullanabiliyorsunuz.Bende sabah ve gece yatmadan önce üründen küçük bir miktar alıp yüzüme ve boynuma dairesel hareketlerle aşağıdan yukarıya doğru iyice yediriyorum(sarkmaları önlemek lazım :) ).İyice emildiğine emin olduktan sonra ise günlük nemlendiricimi uyguluyorum.
Ürünü kullandıktan sonra cildimin sağlıkla parladığını ve daha sağlıklı göründüğünü hissettim.
İlk yüz serumum olduğu için karşılaştırma yapamıyorum ama sizlerin kullandığı serumlar varsa olumlu/olumsuz yorumlarınızı paylaşırsanız sevinirim.
Pure Beauty ürünlerine Watson'dan ulaşabilirsiniz.
Sevgiler :)


Takip Edin
Blog   Instagram   Facebook   Twitter
İletişim
uysaldilekuysal@hotmail.com
Aşağıya Yorum ve Sorularınızı Bırakabilirsiniz

3 yorum:

  1. Güle güle kullan tatlm,serum denilince korkuyorum hep :) yaş sınırı varmı bunun sordunmu ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım :) açıkçası görevli bu konuyla ilgili bir cevap veremedi.Pure Beauty kendi sitesinde de ürünle ilgili bir yaş sınırı getirmemiş o yüzden genel bir serum olduğunu düşünerek kullanmaya devam ediyorum :=)

      Sil
  2. Yüzüm aşırı derecede sivilceli değil ama var yine de. Ama çok fazla leke var (çil, sivilce lekeleri vs.) Bu lekelerden kurtulmak için evde kendim hazırlayabileceğim veya herhangi bi mağazadan alabileceğim etkili bir ürün tavsiye edebilir misiniz?

    YanıtlaSil