9 Kasım 2013 Cumartesi

Maybelline Affinitone Fondöten

Herkese merhabalar,
Bugün sizlere bir fondöten tanıtmak istiyorum
 Maybelline markasına ait affinitone serisinin fondöteninin bendeki rengi 16 vanilla rose.
Pembe alt tonlu bir ürün olmasına rağmen ışıltılı görünüm vermesini çok sevdiğimden yaz aylarında elim sıkça gitti.İnce yapılı su bazlı bir fondöten.Çok çok çok likit formda.Kapağı dalgınlıktan baş aşağı açarsam vay halime :) hemen akıveriyor.
 Cildi dengelediği söylenebilir ama öyle aman aman bir kapatıcılığı yok.Ben cildime çok yüklenmek istemediğim zamanlarda bu formda ürünleri kullanmayı seviyorum.O yüzden bilerek almıştım ve benim beklentilerimi karşıladığından oldukça memnun kaldım.

Hergün makyaj yapıyorsanız ara ara ince yapılı fondötenler tercih etmelisiniz.Bu ürün de uygun fiyatlı bir alternatif olabilir...
Sevgiyle kalın...
Takip Edin
Blog   Instagram   Facebook   Twitter
İletişim
uysaldilekuysal@hotmail.com
Aşağıya Yorum ve Sorularınızı Bırakabilirsiniz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder