25 Kasım 2013 Pazartesi

Ossion Saç Toniği

Herkese merhabalar,
Bugün sizlere eşimin kuaförünün tavsiyeleri üzerine aldığı ve benim de merak edip denemem sonucu çok memnun kaldığım bir ürünü anlatmak istiyorum.
saç toniği
 Duştan çıktıktan sonra ıslak saçıma ve saç diplerime masaj yaparak uyguluyorum ve ardından her yere eşit dağılması için tarıyorum.
Bu ürünü kullandıktan sonra saçlarımın daha kolay tarandığını ve koparak dökülmelerimde azalma gözlemledim.İçeriğindeki mentolle sürüldükten sonra müthiş bir serilik,ferahlık ve sanki masaj yaptırmışcasına  bir rahatlık hissi bırakıyor işte bu hissi çok sevdim ben :)
saç toniği
bu ürüün genelde kuaför malzemeleri satan ve kuaförlerde satılıyor genellikle.İlginç ürünler denemeyi sevenlere duyurulur.
Sevgiler :)
Takip Edin
Blog   Instagram   Facebook   Twitter
İletişim
uysaldilekuysal@hotmail.com
Aşağıya Yorum ve Sorularınızı Bırakabilirsiniz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder