20 Kasım 2013 Çarşamba

Essence Stays No Matter What Waterproof Eyeliner Pen

Herkese merhabalar,bugün sizlere gratis gezilerimden birinde waterproof olmasıyla dikkatimi çekip deneme amaçlı aldığım bir üründen kısaca bahsedeceğim.
eyeliner
Kalem formda olan eyelinerları aslında sevmiyorum. Benim sürüş şeklime göre sürerken  ürünün uca gelmesi biraz sıkıntılı oluyor ama yine de diğer türlerine göre oldukça uygulama kolaylığı sağladıkları da oldukça açık.
eyeliner
Ucu keçe şeklinde orta kalınlıkta ve orta sertlikte bir yapıya sahip.Bu kalem eyelinerla diğer fırça uçlu eyelinerlarıma nazaran daha kolay ve garanti uygulama yapabiliyorum.Çabucak makyaj yapmam gereken zamanlarda eyeliner sürme işlemini kısaltmak adına bu ürünü uyguluyorum.
eyeliner pen
 Mat bir bitişi var.Suya dayanıklı yazmasına rağmen,kuruduktan sonra dahi dokunduğunuz anda ürün dağılıyor ve altta silik bir çizgi kalıyor işte waterproof olan kısım orası sanırım ki çıkarmakta bayağı zorlanıyorum.Kalıcılığı hariç genel olarak beğendiğim bir ürün oldu.Uygun fiyatlı bir ürün arayanlar için bir alternatif olabilir.
Gratislerden temin edebilirsiniz.
Sevgiler...
Takip Edin
Blog   Instagram   Facebook   Twitter
İletişim
uysaldilekuysal@hotmail.com
Aşağıya Yorum ve Sorularınızı Bırakabilirsiniz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder