1 Aralık 2013 Pazar

Dermomarket Alışverişim #1

Herkese merhabalar,
Geçenlerde dermomarket.com adlı siteden alışveriş yapmıştım.Siirt'te yaşadığım için bu ürünleri bulmam biraz zor var olanlar da online sitelere göre oldukça pahalı.O yüzden bu siteyi sevgili Görkem'in blogunda görüp keşfettim ve bir alışveriş yaptım.Bakalım neler almışım;
termal
 Vichy Aqualia Thermal 48 Saat Nemlendirme Seti(Normal-Karma Ciltler);
Termal suları çok seviyorum ve çok doğal buluyorum.İçeriğinde termal su olması ve paraben içermemesi sebebiyle gönlümü fethetti ve sepete attım hemen :)
Fiyatı 56 lira.Ancak içeriğindeki 50mllik kremin 45 tl olduğunu düşünürsek oldukça karlı oldu.
Gelelim setin içindekilere;
termal
 Setin ana parçası ve tek orjinal boy olan ürün.48 saat nemlendirme vaad ediyor.
termal
 Bu krem de yukarıdakinin mini boyu :)
termal
 50 mllik çantada taşımalık termal su
termal
 Yüz ve Gözler için Ferahlatıcı Arındırıcı Losyon 30ml(Mini Boy);
Cildi temizler,makyajı çıkarır,cildi rahatlatır
termal
 3ü 1 arada temizleyici süt,tonik losyon,göz makyaj temizleyicisi(Mini Boy)

mocha
Mac Mocha Allık
99 tl üzeri kargo bedava olunca ilk mac alıığımıda edinmiş oldum.

Set ürünlerini ve mac allığımı deneme sürecinden sonra artı ve eksileriyle blogumda paylaşacağım.
Genel olarak memnun kaldığım bir alışveriş oldu.Zonguldak'tan Siirt'e 2 günde ulaştı.
Siteye göz atmak isterseniz tıklayın
Sevgiler...
Takip Edin
Blog   Instagram   Facebook   Twitter
İletişim
uysaldilekuysal@hotmail.com
Aşağıya Yorum ve Sorularınızı Bırakabilirsiniz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder