27 Aralık 2013 Cuma

2014 Dilek Listem / Wishlist

Herkese merhabalar,
2013 hepimiz için acısıyla tatlısıyla sona eriyor.Şöyleee bir geçmişe dönüp bakıyorum da dolu dolu geçmiş o yüzden nasıl geçtiğini anlamadımm :)
2013ü  unutmayacağım çünkü evlendim ve benim en mutlu günüm olan 29 Hazirana yıl olarak eşlik etti :)
2014 de 2013 gibi sürekli gülümsediğim bir yıl yaşatır umarım.
2014e girerken bir dilek listesi oluşturmak kozmeik bloggerlarında adettendir diyerek bir liste oluşturdum.Bakalım neler varmış listemde;
dilek liste
Fırça almaya yeni yeni başlamış biri olarak 2014de almak istediğim çok fırça var;
1.Real Techniques Core Collection Set
2.Real Techniques Setting Brush
3.MAC Tapered Blending Brush
4.Real TechniquesBlush Brush
5.Real Techniques Powder Brush
6.MAC 109 Small Contour Brush 
7.Real Techniques Expert Face Brush
8.MAC 239 Eye Shader Brush

naked
NAKED PALET: 3 paleti de inceledim ama benim en çok vurulduğum palet bu oldu.Umarım en kısa zamanda sahip olurum.

agent
thePOREfassional AGENT ZERO SHINE: T bölgemdeki parlama için biçilmiş kaftan

benefit
PRIMPING with the STARS: Benefit'in denemek istediğim tüm ürünleri bu sette.

MAC PLEASE ME RUJ: Hayatımda gördüğüm en güzel pembe tonlu mat ruj.

MAC STUDIO FIX POWDER PLUS FOUNDATION: Hem pudra hem fondöten.Günlük kullanım için başka bir ürün düşünemiyorum.

stila
STILA IN THE NIGHT PALET: Hayatımda gördüğüm en ışıltılı ve pigmentli farlar var içinde.
is-ti-yo-rummmm

dermablend
VICHY DERMABLEND FONDÖTEN: Muhteşem kapatıcılığı var.Hayran kaldım diyebilirim.

H&M
H&M ÇANTA: Tam benlik kocaman :)

saat
MARC JACOBS SAAT: Şunun güzelliğine bakar mısınız :) Bu zamana kadar gördüğüm en sade ama en şık saat.

flowerbomb
VICTOR&ROLF FLOWERBOMB : Bazı kokular vardır kokladığınız anda vurulursunuz ve işte bu dersiniz.İşte bu parfüm benim için öyle oldu :)

Hep kendime dilemedim tabiki :) Evim içinde bunu istiyorum :)
katı meyve sıkacağı
PHILIPS KATI MEYVE SIKACAĞI: Temizlemesi çok kolay olduğunu duyduğum an listeme eklemiştim :)
Eveeettttt benim dilek listem bunlardan oluşuyor.Umarım hepsi gerçekleşir ve
Umarım herkes tüm dilediklerini gerçekleştirdiği bir yıl geçirir.
Sevgiler :)
Takip Edin
Blog   Instagram   Facebook   Twitter
İletişim
uysaldilekuysal@hotmail.com
Aşağıya Yorum ve Sorularınızı Bırakabilirsiniz

12 yorum:

  1. Hepside çok güzel umarım senin olurlar tatlım <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayy canım benim çok sağol umarım hepsine sahip olabilirim :)

      Sil
  2. Çok güzel dilekler umarım hepsine ulaşırsın :) ben sizi mimlemiştim ama sanırım o yorumumu okumadınız :) tekrar hatırlatayım dedim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim :) gözümden kaçtı sanırım görmedim hemen bakıyorum :)

      Sil
  3. Hepsi çok güzel umarım hepsini edinirsin. :)
    Saate bayıldıım!

    YanıtlaSil
  4. Bütün isteklerini inşallah alırsın bende istiyorummm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah canım :) umarım sen de istediklerine sahip olabilirsin :)

      Sil
  5. Bütün isteklerin gerçek olsun canım :) Bende Mac 239 fırçayı çok istiyorum bir de tabi ki naked paleti :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler tatlım umarım sen de tüm istediklerini gerçekleştirebilirsin :)

      Sil
  6. Ilk 6 fotğraftakini tamamen aynı olacak şekilde ben de istiyorum :)))

    YanıtlaSil