8 Aralık 2013 Pazar

Dermokil Kil Maskesi

Herkese bu tatlı pazar akşamından merhabalar,
Kil maskesi maskelerin şahıdır benim için.Çok problemli bir cildim yok ama sivilce siyah nokta oluşumunu önlemek amaçlı kullanmayı seviyorum.
kil
Dermokil markası kil maskesi konusunda oldukça başarılı bir marka.Farklı cilt tipleri için 4 seçenek var.Ben karmadan yağlıya dönük bir cilde sahip olsam da yüzümü çok da fazla kurutmaması adına normal ciltler için olanını seçmiştim.
 kil
100 grlık oldukça bereketli bir ürün.Çeşitli mineral ve vitamin içeriyor böylelikle cildimizin ihtiyaçlarını da karşılıyor.
Ben bu ürünü haftada bir duştan sonra gözeneklerim iyice açılmışken uyguluyorum.10 dk bekliyorum(beklerken hafif bir gerilme hissedebilirsiniz) ılık su ile duruluyorum.Uygulamadan sonra cildimin derinlemesine temizlendiini ve aydınlandığını hissediyorum.Ayrıca düzenli kullanımdan sonra cildimdeki parlama sorununu da kontrol altına almamda yardımcı olduğunu keşfettim.
kil
Benim gibi T bölgenizde parlama sorunu yaşayanlardansanız bu ürünle bu problemi en aza indirmeniz mümkün.Ben oldukça memnun kaldım bittikçe alacağım bir ürün.
Peki siz bu ürün hakkında ne düşünüyorsunuz?
Bilmeyenler için ilk çekilişimi başlattım katılıp şansınızı denemek için tıklayın
Sevgiler :)
Takip Edin
Blog   Instagram   Facebook   Twitter
İletişim
uysaldilekuysal@hotmail.com
Aşağıya Yorum ve Sorularınızı Bırakabilirsiniz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder