18 Ekim 2013 Cuma

The Balm Meet Matt(e) Nude Far Paleti


The Balm markasına ait bu palet benim en sık kullandığım farları içeren palettir. Mat farları çok seviyorum ve bu palette tam 9 tane ebatları da oldukça büyük mat far mevcut.Pigmentasyonları güzel. far bazıyla birlikte kullanıldığında ise tadından yenmez doğrusu :)


Renkler sırasıyla far bazı kullanmadan şu şekilde ;



The Balm ürünleri Türkiye'de yalnızca Gratis mağazalarında satılıyor. Fiyatı 74 tl yalnız %50 indirime girdiği dönemleri takip ederseniz daha uygun fiyata alabilirsiniz...İlerleyen zamanla bu paletle bir makyaj yapıp bloğumda paylaşacağım :) sevgiyle kalın...

2 yorum:

  1. Merhaba canım bende the balm ürünleri çok seviyorum çok kullanışlı :) Bana da beklerim http://esrailemoda.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim cnm bnde severek kullanıyorum blogunu takibe aldım çok tatlı bir blog olmuş :)

      Sil