24 Ekim 2013 Perşembe

Flormar Style matic Eyeliner ( S04 )

Herkese merhaba ,
Bugün sizlere Flormar ın Style matic eyeliner asansörlü kalemlerinden s04 rengini tanıtacağım.
Flormar Style matic Eyeliner 


Flormar Style matic Eyeliner 
 Ben bu kalemi alt göz içime sürüp gözümü daha büyük daha canlı göstermek  ve kaş altımı  aydınlatmak için  kullanıyorum.Gözün içine sürülen beyaz kalemleri çok itici buluyorum çünkü çoğu topaklanma yapıyor ve çok yapay duruyor.Bu kalemde topaklanma sorunu yaşamadım çünkü sürümü çok kolay kayıp gidiyor göz içinde ve rengini tek sürüşte veriyor diğer kalemler gibi kat kat sürmek zorunda kalmıyorsunuz.Kalıcılığına gelirsek malumunuz göz içine sürülen göz kalemleri çok uzun süreli olmadıklarından ortalama 3-4 saat diyebilirim ki bu bence gayet güzel bir perforrmans.
Flormar Style matic Eyeliner 

Flormar Style matic Eyeliner 
Bu kalem benim sabah uyanıp da hemen makyaj yapmak durumunda kaldığım zamanlarda - ki hayatımın çoğu  zamanı böyle :) - bir numaralı kurtarıcım oluyor o uykulu gözlerimi daha dinlenmiş daha canlı bir hale sokuyor.
Güncel fiyatı 13.90 tl olan bu kalemi Flormar mağazalarından ve kendi internet sitesinden satın alabilirsiniz.
Bu kalemin başka renklerini kullananların varsa yorumlarını bekliyorum
sevgiyle kalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder