23 Ekim 2013 Çarşamba

The Balm Mary-Lou Manizer Aydınlatıcı

Herkese tekrar merhaba,
Bugün sizlere  benim için makyajda olmazsa olmazlardan olan bir ürün tanıtacağım. The Balm markasına ait olan bu aydınlatıcı çok mu çok şeker bir dış görünüşe sahip.The Balm markasının tüm ürünlerinin zaten beni al beni al diye bağıran dış görünüşleri var. Ben de o bağırışlara dayanamayıp  standı boşalttığım günler olmuştur :)

Mary-Lou Manizer  Aydınlatıcı


Mary-Lou Manizer  Aydınlatıcı

Mary-Lou Manizer  Aydınlatıcı

Mary-Lou Manizer  Aydınlatıcı

Mary-Lou Manizer  Aydınlatıcı
Parmağınıza aldığınızda çok yoğun ve çok sedefli gibi görünse de dağıttığınızda çok doğal duran bir ışıltıya dönüşüyor .
Mary-Lou Manizer  Aydınlatıcı
Yüzünüzde ön plana çıkarmak istediğiniz yerlere küçük bir allık fırçasıyla ( açılı fırçalardan da olabilir ) üzerindeki fazlalığı atıp sürdüğünüzde daha sağlıklı daha canlı bir cilde sahip olmanızı sağlıyor Ben kaş altlarıma, alnımın ortasına, burnumun üstüne, üst dudak çukuruma ve elmacık kemiklerimin hemen üstüne uyguluyorum. Yoğun uygulamadan kaçının zira fazla parıl parıl olmak pek hoş durmuyor :)

Aydınlatıcının çoğunlukla kullanıldığı bölgeler bu şekilde ;


 Aynı zamanda far olarak da kullanılabiliyor. Baz far kullanmak istediğimde bu işi çok güzel yerine getiriyor ve bana iyiki almışım dedirtiyor her The Balm ürünü gibi :)
The Balm sadece Gratis lerde satılıyor bildiğiniz üzere. Bu aydınlatıcının indirimsiz fiyat 40 tl. Tabiki Gratis'in indirimlerini takip etmek de fayda var çünkü çok güzel indirimler oluyor genellikle özel günler ve bayramlar öncesinde.Gratiste yetkili bir kişiyle konuştuğumda bu ürün indirim zamanlarında en çabuk tükenen ürünlerden birisi olduğunu dile getirmişti, benden söylemesi :)
Sevgiyle kalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder