6 Nisan 2014 Pazar

Yves Rocher Hydra Vegetal Yüz Yıkama Jeli // İnceleme

Herkese merhabalar,
Uzunca bir süredir iyi bir yüz temizleme ürünü bulabilmek için farklı markaların temizleyicilerini kullanıyorum.İşte bu gün sizlere onlardan bir tanesi hakkındaki yorumlarımı paylaşacağım.
yüz temizleme jeli
 Akçaağaç özsuyu ve sihirli ceviz suyu içeriğiyle cildi kurutmadan temizlemeyi ve nem dengesini korumayı vaad ediyor.
Jel kıvamda 125 mllik plastik çıt çıt kapaklı bir ambalaja sahip.
yüz temizleme jeli
Yorumlarıma gelecek olursak;
Makyajı temizleyip cildi kir kalıntılarından arındırmayı vaad eden bir temizleyicinin göz çevresine uygulanmaması bana biraz garip geldi.Arkasındaki yazıyı dikkatli okumamışım yoksa almazdım.Gözümü ayrı temizleyip yüzümü ayrı temizlemek zorunda kalmak bana pek cazip gelmiyor.
Çok fazla köpürmüyor o yüzden olsa gerek öyle aman aman bir temizlik hissi vermedi bana.
Bitkisel içeriğe sahip ürünlerde zararlı kimyasalları görünce hüsrana uğruyorum resmen :)) nedense yakıştıramıyorum :) Bu üründe de sls ve paraben mevcut.
Ürünle ilgili tek beğendiğim özellik cildimi kurutmaması oldu diyebilirim.Onun haricinde benden sınıfı geçemedi.
Hala açık ara favorim La Roche Posay Effeclar jel :)
Tabiki bunlar benim cildim için geçerli olan yorumlarım .Siz merak edip denemek istiyorsanız Yves Rocher mağazalarından ve kendi online sitesinden 19.90a sahip olabilirsiniz.
sevgiler...
Takip Edin
Blog   Instagram   Facebook   Twitter
İletişim
uysaldilekuysal@hotmail.com
Aşağıya Yorum ve Sorularınızı Bırakabilirsiniz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder