10 Ocak 2015 Cumartesi

H&M Duo Gloss Dark Pink

Herkese merhabalar,
Bildiğiniz gibi H&M kozmetik ürünleri çıkardığından beri almak için can attığım doğrudur :)) Ama kim can atmaz ki , o kadar tatlı ve çekici ambalajlara sahiplerki  insan almadan duramıyor vallahi :) gloss
Çok tatlı bir ambalaja sahip iki adet (biri sedefli diğeri sedefsiz) glossdan oluşuyor.
ruj
İkisininde açılı sünger bir aplikatörü mevcut.
parlatıcı
Sedefsiz olanının görüntüsü
gloss
Sedefli olanda bu şekilde.
Görüntüler güzel gibi dursa da, gelin görünki hayatımda kullandığım en kötü gloss.Bir milyoncudan aldığın gloss bundan daha iyidir valla :)) Kokusu böyle petibör büsküvi gibi kokuyor.Sünger ucu çıkarırken ürün sakız gibi uzuyor.Yapış yapış olacağını daha ordan anlamıştım ama yine de ön yargılı olmayayım deyip denedim lakin durum demişmedi.Dudaklarımda o kadar ağırlık yaptıki hemen silmek istedim.Saçlarım dudaklarıma yapışa yapışa bir hal oldu yani :) O günden sonra bir daha da kullanmadım. 
Siz de almayı düşünüyorsanız bir kez daha düşünün. 7-8 lirada olsa paranıza yazık etmeyin :) 
Sevgiler...
Takip Edin
Blog   Instagram   Facebook   Twitter
İletişim
uysaldilekuysal@hotmail.com
Aşağıya Yorum ve Sorularınızı Bırakabilirsiniz

1 yorum:

  1. Merhaba , bu glosstan ben de almıştım.Tasarımı çok hoş , kapağındaki ayna , iki rengi bir arada bulundurması vs. Fakat dediğiniz gibi gloss çok kötü. Dudağı yapış yapış yapıyor. H&m markasına ait bir ruum var ondan da memnun değilim.Sanırım sadece farları güzel.
    Bu arada ben de cilt bakımı ve kozmetik üzerine yazılar yazıyorum. Sayfama beklerim :)
    modamakyajaski.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil