22 Ocak 2014 Çarşamba

Mim#2! / Kışa Dair Her şey...

Herkese merhabalar,
Sevgii arkadaşım Madame Kokoş beni mimlemiş :))) Hemde çok güzel bir mim bu tam da mevsime uygun olmuş.Teşekkür ediyorum canım çok severek yanıtladım tüm soruları.
Eveeettt  hemen geçelim sorulara, bakalım benim kışa dairlerim nelermiş :)

1.Kış deyince aklına ilk ne geliyor?
Lapa lapa yağan karı camdan seyrederken içtiğim kahve/çay eşliğinde kitap okurken aldığım huzur.
2.Favori kış aksesuarın nedir?
mim
İşte bu şapkama bayılıyorum.Kışın o gri kasvetli havasına meydan okuyabiliyorum böylelikle :)
3.Kahve mi çay mı sahlep mi?
Çay derim.Çünkü kahve ve sahleple pek aram yok :/
4.Favori kış mumun?
tag
Yves Rocher Evidence mum mis gibi çiçek kokuyor bayılıyorum :)
5.Kırmızı ruj mu eyeliner mı?
Eyeliner derdim.Yaz kış kırmızı ruju kendime yakıştıramıyorum çünkü :/
6.En sevdiğin kırmızı ruj ?
Favori kırmızı rujum yok ama  Clinique High Impact Flemenco rujumun rengi hoşuma gitmiyor değil :)
mim
7.En çok giydiğin kazak?
kış
Basic kazakları çok seviyorum çünkü kurtarıcılar :)
8.En son aldığın kazak?
mim
Bu yılın modası bu kazağı moelini çok beğeniyordum.Lcw de görünce çok şaşırıp hemen almıştım :)
9.Çocukluğundan bir anını bizlerle paylaş.
İlk aklıma gelen anımı anlatıyorum :) Çocukluğumuzda kardeşimle benim dışarıda oynamak için belirli saatlerimiz vardı.O saatler dışında camdan bakardık çocuklar cama falan gelirdi.Güya bizde onları kandırmak için evde biz rakı içiyoruz derdik.(hangi aklımızla böyle birşey söylemişiz hala gülüyorum yaaa )Tabi onlarda hani nerde diye sorarlardı.Bizde süt şişesinin içine beyaz suluboyayla suyu karıştırıp onları kandırırdık :))))))) hey gidi günler heyyyy :)
10.Favori kış ojen?
nail polish
Kış demek benim için siyah oje demek.Rimmel black outun rengine yapısına hayranım :)
11.Kısa bot mu uzun bot mu?
Uzun bot hatta diz üstü bayılıyorum :)
12.Favori kış parfümün?
parfüm
Tam bir kış kokusu bu aralar aşk yaşıyorum resmen :)
13.Favori kış makyaj ürünün?
Koyu renk allıklar diyebilirim genel olarak
14.Favori kış cilt bakım ürünün?
med plus
Blistex med + dudak nemlendiricisi tabiki...
15.Kış mı yaz mı?
İkisi de değil.Ben baharı çok seviyorum.Aşırı sıcak ve soğuktan ne yazık ki haz almıyorum.

Aaaa bitmişş.Soruları cevaplarken oldukça eğlendim çocukluğuma döndüm :)

Ben de sevgili nesneslis ve burcugulotas ı mimliyorummmm!!!
beni özleyin anacığımmm baaayyyyy :)
Takip Edin
Blog   Instagram   Facebook   Twitter
İletişim
uysaldilekuysal@hotmail.com
Aşağıya Yorum ve Sorularınızı Bırakabilirsiniz

2 yorum:

  1. Bende teşekkür ederim tatlım severek okudum yazılarını :) ve çocukluk anına kahkahayla güldüm , ne çılgın yıllarmış be e ::)) ))) Kar yağsın diye bekliyorum,yağar yağmaz atıcam kendimi karların üzerine bak gör !! :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çocukluk işte akıl anca hınzırlığa çalışıyor :)))) Ahh o kaymalar yok mu ne eğlenceliydi.Yap canım yap benim yerim de at kendini :)

      Sil